Blog

De off-page factoren van een webpagina

03 september 2016

Off-page factoren van je webpagina, zijn simpel gezegd alle factoren die niet op je webpagina voorkomen. Externe factoren waar je zo op het oog geen invloed op hebt? Of wel? Er zijn wel degelijk manieren voor en daar gaan we in dit blog dieper op in.

Lees Verder

Hoe toon je de bezoekers de juiste websiteversie?

18 augustus 2016

Veel websites hebben tegenwoordig een desktopversie en een mobiele versie. Dat is natuurlijk gebruiksvriendelijk voor de klant, maar ook is het gunstiger voor de SEO. Het probleem is dat niet altijd de juiste versie wordt weergegeven. De desktopversie wordt bijvoorbeeld weergegeven op een mobiel apparaat, terwijl er toch ook al een mobiele versie van de website is.

Lees Verder

Rich Answers

13 juli 2016

De strijd om een toppositie in de SERP, liegt er niet om. Ieder bedrijf  en iedereen met een website wil natuurlijk zo hoog mogelijk scoren in de zoekresultaten. Er bestaan vele SEO technieken om daar invloed op  uit te oefenen. Daar hebben we in onze vorige blogs veel aandacht aan besteed. Bezoek je onze website vaak, dan zal je hebben gemerkt dat wij de nieuwste ontwikkelingen, binnen het online vakgebied, voor je in de gaten houden en voor je beschrijven. Zo nu ook de Rich Answers. Lees snel verder en profiteer weer van een leermoment.

Lees Verder

Rankbrain van Google

02 juni 2016

Er zijn al diverse artikelen verschenen op het Internet over Google’s Rankbrain. Het is dan ook niet helemaal een nieuw ‘verschijnsel’, want Google past Rankbrain eigenlijk al toe sinds medio 2015. Eerst stap voor stap, maar Rankbrain wordt gaandeweg steeds actiever toegepast door Google. Een ontwikkeling om rekening mee te houden.

Lees Verder

Google’s Search Console

11 mei 2016

Iedere webmaster of iedereen met een eigen website, wil natuurlijk de prestaties van de website volgen. Dan kunnen ze eigenlijk niet zonder Google’s Search Console. Het is een instrument waarin Google veel van zijn tools heeft samengebracht.

Lees Verder

Accelerated Mobile Pages

06 april 2016

Google heeft in oktober 2015 aangekondigd, de gebruikers van mobiele apparaten via Accelerated Mobile Pages beter te bedienen. Niet een geheel onlogische ontwikkeling, aangezien wereldwijd veel mensen informatie van het web halen met mobiele apparaten.

Lees Verder

Veranderingen in de SERP

07 maart 2016

Het lijkt er op alsof Google beetje bij beetje veranderingen invoert binnen de SERP, Search Engine Results Page (zoekresultatenpagina van een zoekmachine). Toch is deze ontwikkeling al langer aan de gang.

Lees Verder

Web 4.0

05 februari 2016

Na Web 1.0, 2.0, en 3.0, komt de Web 4.0 periode steeds dichterbij. Web 4.0 kan vergaande gevolgen hebben voor de wijze waarop wij met elkaar, maar ook met apparaten communiceren.

Lees Verder

Resumé SEO-tips 2015

31 december 2015

Ook in 2015 gaven we je veel tips over SEO. Zoals voorgaand jaar willen we ook 2015 goed afsluiten. Daarom zetten we weer wat SEO-tips van dit jaar nog eens op een rijtje. 

Lees Verder

Bloggen door klanten

03 december 2015

Een goed draaiende webshop staat of valt natuurlijk door converterende klanten. Overweeg eens om klanten voor je te laten bloggen. Want hoe leuk zou het zijn als je klanten bloggen over hun ervaringen met jouw producten?

Lees Verder

1 2 3 423

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Femke Postma
Junior Online Marketeer
Femke
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV