•  

Tip: klantonderzoek

6 August 2012

Wat gaan uw klanten doen in deze uitdagende tijden? Het klantenonderzoek geeft u een haarscherp inzicht in uw klanten en uw verbetermogelijkheden.

Inspelen op verkoopkansen

Het klantenonderzoek is een concreet instrument om uw sales te verhogen en klachten te verminderen. U ontvangt gerichte feedback van uw klanten, zodat u precies weet welke behoefte er bij uw klanten bestaat. Doordat u precies weet wat er speelt, signaleert u vroegtijdig verkoopkansen, waardoor u uw verkoopprestaties verbetert en meer omzet genereert.

Inzicht in loyaliteit

Klantloyaliteit is belangrijker dan ooit! Toets uw huidige klanten op loyaliteit. Zo heeft u inzicht in welke klanten winstgevend zijn, welke klanten twijfelen en welke klanten van plan zijn niet meer terug te komen. Het klantenonderzoek brengt niet alleen de loyaliteit en tevredenheid van uw klanten in kaart, maar u krijgt ook concreet advies hoe u klanten kunt behouden.


Referenties

riengoed
"De juiste zichtbaarheid en vindbaarheid is voor een basisschool als Confetti van levensbelang. Realimpact brengt onze doelgroep in contact met ons en zorgt dat het daar niet bij blijft."
- Basisschool Confetti, Arnhem

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV