Blog

Eenvoud verkoopt

10 juli 2012

Wat is de beste manier om aankoopbeslissingen en merkentrouw te beinvloeden? In veel gevallen zal de marketeer het begrip 'engagement' aanhalen. Concreet uit zich dat in social media campagnes om potentiële en huidige klanten te betrekken bij hun merk. Uit onderzoek van IBM Institute for Business Value blijkt dat 60-65% van de bedrijfsleiders geloven dat consumenten hun merken volgen omdat ze deel willen uitmaken van de gemeenschap van het merk. Slechts 25-30% van de consumenten kan zich hierin vinden. De belangrijkste reden van de consument om een merk te volgen blijkt korting. 

Lees Verder

Onderwerpregel is podium

07 juli 2012

Steeds meer sterren, pijltjes, hashtags en andere ongein ontsieren mijn postvak. En allemaal in de onderwerpregels zodat de mail opvalt tussen de overige berichten. Een groeiend aantal e-mail marketeers zijn met behulp van deze nieuwe vondst hard aan de slag om op te vallen in de hoop dat hun bericht wordt geopend. Deze tweaks vallen onder de eerdere trucs: het correctie berichtje of het namaak reply bericht.

Lees Verder

Automatisering van MailChimp

01 mei 2012

Na de nodige research blijkt de volgende manier ideaal om MailChimp nieuwsbrieven te automatiseren. Een opmerking daarbij is dat de user-interface van MailChimp best even wennen is. Het zit allemaal wel logisch in elkaar, maar de hoeveelheid mogelijkheden en support documenten is overweldigend. Een makkelijk overzicht met de mogelijke workflows is eigenlijk niet te vinden, wel veel verhalen en vooral veel toe te passen ‘tags’ in nogal wat verschillende situaties.

Lees Verder

119 20 21 22 23

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Sheldon Isenia
Usability Tester
sheldon
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV