Blog

Blog

Offline verslaat online (nog steeds)

31 augustus 2017

De winkelstraat is qua aanbod de afgelopen jaren flink veranderd. Maar wat zijn de redenen waarom fysieke winkels nooit zullen verdwijnen?

Fysieke winkels hebben een belangrijke rol in de customer journey. Verschillende onderzoeken tonen aan dat deze rol prominent is.

Lees Verder

Marketing automation met MailChimp

19 augustus 2017

Starten met gratis marketing automation van MailChimp? Lees de mogelijkheden en richt je eerste geautomatiseerde campagne in.

Lees Verder

Wat is Marketo

11 juli 2017

Marketo is een marketing automation tool, gebaseerd op individuele scores. Met acties die aan deze individuele scores hangen, kun je via Marketo gerichter communiceren. Binnen Marketo kun je verschillende kanalen met elkaar verbinden. Deze zogenoemde multichannel benadering loopt via kanalen als de website, e-mail, telefoon en face-to-face. Veelal in deze volgorde.

Lees Verder

Plussen en minnen met Marketo

25 mei 2017

Marketo komt als marketing automation oplossing steevast terug op in de top lijsten. Daarnaast heeft het een trouwe groep klanten van rond de 5.000 klanten die elk maandelijks tussen de 1000 tot 9000 euro per maand betalen. Daar zitten de volgende plussen en minnen aan vast.

Lees Verder

Basishandelingen waarmee Google je website beter vindt

30 maart 2017

We hebben bij Realimpact al veel geschreven over SEO en al de factoren en ontwikkelingen die invloed hebben hierop. Maar het komt wel eens voor dat men inmiddels door de bomen het bos met de eenvoudige basishandelingen niet meer ziet. Wij brengen daarom deze handelingen weer even onder de aandacht.

Lees Verder

Welk effect heeft de CTR op SEO?

08 februari 2017

De Click Through Rate (CTR) wordt vaak in verband gebracht met SEA, de betaalde zoekresultaten. Een hoge CTR wordt dan gezien als een positieve indicatie over hoe bezoekers op een betaalde advertentie reageren. Vinden ze hem wel of niet interessant genoeg om door te klikken bijvoorbeeld.

Lees Verder

Spelen zoekwoorden nog een SEO-rol?

19 januari 2017

In de eerdere jaren van SEO kon je niet om het belang van zoekwoorden heen. Maar tegenwoordig spelen andere factoren een steeds grotere rol binnen het SEO-vakgebied. Hierdoor lijkt het alsof zoekwoorden er niet meer zo toe doen. Maar is dat ook zo?

Lees Verder

Effectief te werk met SEO

12 december 2016

Iedere website beheerder die zich bezighoudt met SEO, wil natuurlijk direct resultaat zien van de inspanningen. Maar dat werkt helaas niet zo. Een effectief SEO-proces vereist geduld, consistentie en doorzettingsvermogen. Alleen dan neemt de kans toe dat er langdurige resultaten worden geboekt. Hieronder leggen we je uit waarom.

Lees Verder

Het belang van lokale SEO

14 november 2016

Het belang van lokale SEO wordt nogal eens onderschat. Terwijl lokale SEO één van de belangrijkste meetellende factoren is binnen het SEO-vakgebied. In dit blog lees je waarom het zo belangrijk is, en hoe je dit zelf kunt toepassen in je webcontent.

Lees Verder

Wat zijn microdata?

10 oktober 2016

Veel mensen zullen er misschien nog nooit van hebben gehoord, maar toch worden microdata al een aantal jaren toegepast in de HTML5-code van websites. Het zal ons zelfs niets verbazen als je onbewust al heel veel microdata voorbij hebt zien komen tijdens je speurwerk via Google.

Lees Verder

1 2 3 4 523

Referenties

marte
"De samenwerking is PARSHIP zeer goed bevallen. Het project is professioneel opgepakt en we zijn voorzien van deskundig advies over de gehele linie."
- Marte Arink, Parship

Onze specialisten

Jwan Shiho
Accountmanager
jwan
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV