•  

Tweede editie Cross Channel Retail Event

16 August 2012

Vanwege grote belangstelling, organiseert ISM eCompany donderdag 16 augustus voor de tweede keer het Cross Channel Retail Event. Het event vindt plaats bij ISM eCompany, in de Van Nelle Ontwerpfabriek. Ook tijdens het tweede Cross Channel Retail Event gaan wij in op actuele vraagstukken en ontwikkelingen uit de retail branche op het gebied van e-commerce en cross channel.

Het programma 
De klant bepaalt tegenwoordig welk kanaal wordt ingezet voor welke behoefte. Deze laat zich in de winkel informeren, zoekt uitgebreid naar informatie op internet, zoekt bevestiging in het sociale netwerk en beslist daarna over de online aankoop. Al deze stappen beïnvloeden het klantgedrag. Dit creëert uitdagingen en de cross channel strategie zal hierop moeten aansluiten. Michiel Schipperus, Managing Partner bij ISM eCompany, vertelt wat er in de markt gebeurt en waarom dit belangrijk is.
 
Wat levert achteraf betalen u op in een Cross Channel Strategie? 
Waarom waarderen consumenten deze betaalmethode? En hoe kunnen retailers op adequate wijze achteraf betalen organiseren? Stefan van de Berg; Managing Partner bij AfterPay vertelt over de trends en de toekomst van online achteraf betalen. 
 
Digital transformation: op weg naar een multi channel organisatie 
Retailers richten zich sterk op het verbeteren van online klantbeleving en technologie. Maar de meeste potentie voor verbetering zit in het 'digitaal' maken van de organisatie. Gijsbert van der Sleen; Managing Partner bij GROUP7 laat zien wat er in de organisatie verandert moet worden en hoe je dat doet. Na deze sessie heeft u meer inzicht in vragen als; Waar loop je tegenaan bij het realiseren van een multi-channel oranisatie? Hoe breng je de organisatie in beweging? Welke kennis en competenties moet je hebben in je team?
 
Online Marketing tips voor Cross Channel Retailers 
Daarnaast verzorgt Jurjen Jongejan; eindverantwoordelijk voor de online marketing consultancy binnen ISM eCompany, een inhoudelijke sessie over Online Marketing en Cross Channel. Bent u een retailer met een webwinkel en 1 of meerdere fysieke winkels? Dan mag u deze sessie zeker niet missen! Tijdens deze sessie krijgt u inzicht hoe u uw omzet kunt verhogen door de online marketing activiteiten voor uw cross-channel strategie te optimaliseren. Op basis van concrete praktijkvoorbeelden geeft Jurjen Jongejan per online marketing onderdeel een overzicht van de mogelijkheden en praktische cross-channel tips!
 
Cross Channel  Mogelijkheden met Magento 
Guido Jansen; eBusiness Consultant en Magento Evangelist, laat tijdens zijn presentatie zien wat de mogelijkheden zijn voor Cross Channel met Magento. Welke Magento versie moet je hiervoor inzetten en wat voor uitbreidingen maken cross-channel mogelijk, zoals; e-mail marketing, vergelijkingssites en loyalty programma's, maar ook in het winkelcentrum met kassakoppelingen en infopilaren. Verder gaat hij in op wat het nieuwe X.commerce voor cross-channel zal gaan betekenen. Na deze sessie ben je helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van Magento op het gebied van Cross Channel!
 
Retail of Tomorrow; The World is Your Store 
Roman Markovski; eigenaar Shop2Mobi, bespreekt de kansen van Cross Channel marketing. Hij laat daarin praktische voorbeelden zien van de combinatie offline, online en mobile commerce. Roman blikt vooruit naar de toekomst van retail met Virtual Stores via QR Codes. Daarnaast geeft hij tips over hoe je een (Magento) shop zo snel mogelijk cross-channel proof kunt maken. Na afloop weet u hoe een start te maken met cross-channel marketing.
 
Tijdens dit event wordt u niet alleen van informatie voorzien, maar krijgt u ook praktische tips mee naar huis. Het event vindt plaats bij ons in de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam.
 
Meer informatie: http://www.ism.nl/NL/Events/Cross-Channel-Retail-Event

Referenties

Maximumbeauty
"Wij krijgen door de inzet van Realimpact maandelijks nieuwe klanten binnen. Wij zijn zeer tevreden met de inzet en betrokkenheid van onze adviseur. Helder, meedenkend, transparant en zakelijk!"
- Schoonheidssalon Maximum Beauty, Rotterdam

Onze specialisten

Gerbrand van Barneveld
Adviseur Internet Strategie
gerbrand van Barneveld 300x201
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV