•  

Social CRM door PIM

12 December 2013

CRM als een intern systeem staat op de helling. Co-creatie is nog steeds meer een modewoord dan gemeengoed en ook binnen CRM zijn er nog maar weinig voorbeelden van organisaties die openheid en interactie tot filosofie hebben verheven.

Samen met klanten werken aan bijvoorbeeld merkreputatie, productontwikkeling, klantonderondersteuning en marktonderzoek blijkt lastig. Hoe kun je sociale media handig inzetten voor je CRM? Hoe integreer je een en ander in je bestaande systemen?

De regie (deels) uit handen geven in ruil voor een hechtere band met de klant is moeilijk. Waarom? Wat levert het op als het wel lukt en hoe je dat? Veel vragen… De sprekers van deze sessie komen met verrassende antwoorden en delen hun eerste prille ervaringen met u. Laat u inspireren!

Aanvang: 18:00 uur
Lokatie: Tilburg
Meer informatie: http://www.pimonline.nl/engine?service=classmanager:3566&cmd=open&id=233&menuid=30


Referenties

marja
"Het verbetertraject van onze corporate website Movisie.nl was een hele uitdaging. Mede dankzij de inbreng van Realimpact zijn er grote stappen gemaakt en kunnen we er weer een hele tijd tegenaan."
- Marja van Middelaar, MOVISIE

Onze specialisten

Femke Postma
Junior Online Marketeer
Femke
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV