•  

CRM in 1 Day

12 September 2013

In één studiedag helemaal bijgepraat en op de hoogte van de laatste, strategieën, praktijk ervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact.

CRM in 1 Day is voor professionals en managers die verantwoordelijk zijn voor klantstrategie en klantcontact of dagelijks via marketing, sales en service werken met en voor klanten. Via deze studiedag kunnen zij hun kennis bijspijkeren, rapporten met nieuwe inzichten ontvangen, op de hoogte blijven van de laatste management en technologie-ontwikkelingen en leren van vakgenoten.

Meer informatie: http://www.crmin1day.nl/


Referenties

marja
"Het verbetertraject van onze corporate website Movisie.nl was een hele uitdaging. Mede dankzij de inbreng van Realimpact zijn er grote stappen gemaakt en kunnen we er weer een hele tijd tegenaan."
- Marja van Middelaar, MOVISIE

Onze specialisten

Sven Wesseling
Content Specialist
sven wesseling
Realimpact BV
Louise Michelstraat 4
6843TB Arnhem
Tel: 026-2100.202
KvK: 56362129

Realimpact DE
Hauptstrasse 22
39393 Gunsleben
Duitsland
Sitemap | Disclaimer | Privacy Statement | Copyright © Realimpact BV