Op maandagavond 5 november geven Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School en Egbert Jan van Bel een inspirerende clinic over contentmarketing.
Wat is contentmarketing nu precies en waarom moet u ermee aan de slag? En hoe pakt u dat precies aan, hoe ziet een contentmarketing strategie er dan uit?
Contentmarketing is het maken, aanbieden en verspreiden van content/informatie die aansluit op een behoefte om zo nieuwe relaties aan te gaan en bestaande relaties te versterken. Goede content biedt namelijk een goede basis voor het aangaan van een conversatie, daarmee kun je als organisatie relaties (dichter) aan je binden. Dit betekent dat je als organisatie moet zorgen voor de juiste informatie, geschikt voor de juiste doelgroep, via het juiste kanaal en op het juiste moment.
Dat klinkt logisch, maar waar begin je? Hoe kom je aan goede content en hoe kun je deze dan vervolgens crossmediaal inzetten, verspreiden en volgen? Aan de hand van een stappenplan zult u zelf actief aan de slag gaan met contentmarketing zodat u deze clinic met praktische en direct toepasbare tips zult verlaten.
Kom op 5 november naar deze speciale clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 18.00 tot 21.00 uur bij ons op kantoor, Dodeweg 6A, 3832 RC te Leusden. Inloop is vanaf 17.30, wij zorgen voor broodjes en iets te drinken. Schrijf u hier snel in voor deze bijzondere clinic. Deelname is geheel gratis en vrijblijvend.