Op vrijdagmiddag 6 september organiseert Beeckestijn Business School een inspirerende clinic over online lead generatie en conversie binnen B2B.
Het koopproces is voorgoed veranderd door de impact van social, online en mobiel. Meer dan 60 % van het aankoopproces wordt doorlopen zonder dat een prospects contact zoekt met de sales. Dit heeft grote invloed op het lead tot omzetproces en de wijze waarop sales en marketing samenwerken. Nu blijft 90 % van de marketing content onbenut en maar liefst 90 % van de leads wordt nooit een order.
Laura Nuhaan en Robert Jan Hylkema zullen ingaan op de 3 verschillende stappen binnen het sales proces: leadgeneratie, leadnurturing en leadconversie.
Robert Jan Hylkema is partner bij The Andeta Group en Laura Nuhaan is CMO bij Webpower en ook partner bij The Andeta Group, een consultancy in action firm die zich richt op innovatie in sales en marketing. Andeta helpt organisaties beter in te spelen op de sociale, online en mobiele wereld van klanten. Laura deed met name in Silicon Valley, waar zij tien jaar woonde en werkte, veel ervaring op met het effectief inzetten van Social Media en online tools. Ook heeft zij veel internationale sales-strategie ervaring opgedaan. Laura Nuhaan is auteur van het boek Sales Balanced Scorecard en heeft vele verschillende publicaties op het gebied van salesperformance en innovatie op haar naam staan. Eerder was zij werkzaam bij onder andere Parkmobile, PriceWaterhouse Coopers en Numico. Laura is nu weer actief in Nederland en Europa en is o.a. docente Sales Innovatie & Strategisch Account Management (post-HBO) bij Beeckestijn Business School.
Kom op 6 september naar deze speciale clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13.00 -15.00 uur bij ons op kantoor, Dodeweg 6A, 3832 RC te Leusden. Inloop is vanaf 12.45. Schrijf je hier snel in voor deze bijzondere clinic. Deelname is geheel gratis en vrijblijvend.