Vanaf april dit jaar zijn wereldwijd alle professionalbedrijven in ManpowerGroup, die zich bezighouden met werving, selectie en detachering van hoogopgeleide professionals, samengevoegd. In Nederland betekent dit dat Vitae, Jefferson Wells en Elan samen één nieuw merk vormen: Experis. Een naamsverandering, een nieuw merk én een fusie tussen drie organisaties in Nederland. Genoeg uitdagingen op het gebied van Internal Branding.
Lees VerderBrightonSEO is een gratis eendaags event in Brighton, UK waar over het algemeen op vrij hoog niveau over SEO wordt gesproken. Het is niet makkelijk om een entreebewijs te bemachtigen, maar absoluut de moeite om heen te gaan.
Lees VerderIn één studiedag helemaal bijgepraat en op de hoogte van de laatste, strategieën, praktijkervaringen en trends op het gebied van klantstrategie, klantrelaties en klantcontact. CRM in 1 Day is voor iedereen die zich aan het oriënteren is op crm of zich verder wil ontwikkelen in klantgericht ondernemen.
Lees VerderDit nieuwe evenement, dat op 12 september in Utrecht wordt gehouden, zal in het teken staan van discussies en updates omtrent de nieuwste ontwikkelingen in de online marketing branche en alles wat te maken heeft met ROI.
Lees VerderDinsdag 4 september 2012 organiseren wij van 17.00 - 19.00 uur een proefcollege van onze leergangen Digital & Online Marketing.
Lees VerderDinsdag 4 september mogen we een kijkje komen nemen achter de schermen bij NIMA AWARDS winnaar, wehkamp.nl! De presentaties zullen in het teken staan van het veranderend consumentengedrag.
Lees VerderHoe crossmediaal bent u? Op maandagavond 3 september geeft Beeckestijn Business School een inspirerende clinic op het gebied van Cross Media.
Lees VerderWilt u aan de slag met Google AdWords maar weet u niet precies hoe u dit moet aanpakken? Op dinsdag 28 augustus organiseert Onetomarket de training ‘Aan de slag met AdWords’. Tijdens deze training worden de basisbeginselen van zoekmachine adverteren bijgebracht. Daarbij zal onder meer worden stilgestaan bij het AdWords veilingmodel, het opzetten van AdWords campagnes, creëren van advertentieteksten en zoekwoorden en het bepalen van de juiste CPC (Cost-per-Click) biedingen.
Lees VerderIn een middag geven we je een uniek kijkje in de wereld van jongeren en social media, tijdens de Summercampsessie ‘Social Media 24/7′ op 21 augustus.
Lees VerderKijkt u net zo kritisch naar uw website als uw bezoekers? Bedenk wel dat er zich onder deze bezoekers potentiële klanten bevinden. Waar letten zij op en wat vinden zij belangrijk? Maar vooral, hoe zorgt u ervoor dat zij zich aangetrokken voelen tot uw website? Zoekmachine technieken zorgen er uitsluitend voor dat u hoger scoort in de zoekresultaten en zijn zeker niet de enige succesfactor binnen dit proces. Gebruiksvriendelijkheid staat ook hoog in het vaandel.
Lees Verder